ZKONG Networks hà vintu u Premiu "Star of Wisdom" 2019

ut (1)

E rete ZKONG anu vintu u "Marca ESL più famosa" è "Soluzione Smart Store più populari" in u 2nd 'Star of Wisdom' China Annual Smart Retail Awards (2019).

ut (2)

ut (3)

Dapoi u so lanciu l'annu passatu, u premiu "Stella di a Sapienza" hè statu ricunnisciutu largamente in l'industria è hè diventatu un avvenimentu annuale chì attira l'attenzione in u campu di a vendita intelligente.

Basatu nantu à 15 anni di sperienza in l'industria di a cumunicazione wireless, e rete ZKONG vincenu i premii di "a marca ESL più famosa" è "a soluzione smart store più populari" da l'etichette elettroniche di i scaffali è u sistema di nuvola ZKONG.

A marca di etichetta elettronica più famosa

Per risolve megliu i bisogni di l'utilizatori è migliurà l'esperienza di l'utilizatori, ZKONG aghjurnà i so prudutti esistenti attraversu un migliuramentu tecnicu cuntinuu, è a nova generazione si prepara.

ut (4)

ut (5)

Soluzione Smart Store più populari

ZKONG furnisce à i clienti servizii cumpleti per a digitalizazione di u retail, implementendu l'architettura di nuvola SaaS, chì migliurà assai l'efficienza di u travagliu cù a sincronizazione di l'infurmazioni in linea è offline in tempu reale.

ut (6)

Vincendu sti dui premii, ZKONG hè assai cuscente chì a trasfurmazioni digitale di u novu retail hà parechje opere da compie.Migliurà constantemente u sistema di produttu per risponde à i bisogni innovatori in evoluzione di a nova vendita.


Tempu di pubblicazione: 22 ottobre 2020

Mandate u vostru missaghju à noi: