ZKONG Aiuta u Restaurant à Cumpleta a Trasfurmazione Digitale

L'alimentazione hè a ricerca per sempre di l'umanità.A relazione di dumanda è offerta spiega in parte perchè l'industria di a ristorazione hè sempre stata fiorente in diverse epoche.Avà in questa era tech-savvy, ancu s'è l'affari di l'industria di ristorazione hè sempre prusperu, cumu impiegà a tecnulugia per stimulà più u so momentu?

 

In i ristoranti tradiziunali, un travagliu impurtante di i travagliadori in a tenda hè di scrive o simpricimenti ricurdate ciò chì i clienti ordinanu.In ogni casu, stu prucessu pò esse fallibule durante u piccu di u tempu di pranzu è porta à una situazione un po 'imbarazzante, cum'è un misorder di piatti o missing.Inoltre, una grande quantità di travagliu è di tempu sò aduprate in stu prucessu tedious, perchè i servizii di u cliente sò difficiuli di esse cumplettamente aghjurnati.

 

L'etichetta elettronica ZKONG aiuta i ristoranti à elevà l'esperienza di u cliente da parechji anguli.

 

- ZKONG ESL mostra è rinfresce automaticamente l'infurmazioni di l'ordine quandu i camerieri inserisce l'infurmazioni nantu à i so dispositi è aghjurnamenti serviti u piattu puntuale, in modu chì i clienti è i servitori ùn anu micca da ricurdà ciò chì ordinanu.

 

 

- Ùn ci hè più un prucessu di scrittura o di memorizazione fallibile.I travagliadori in a tenda salvanu più tempu da u prucessu tedioso è attentu per esse capaci di nutà i bisogni di i clienti è offre un serviziu più meticulosu per elli.

 

 

- Sempre più clienti prestanu attenzione à e cose più di l'alimentu stessu quandu sceglienu un ristorante.Per elli è soprattuttu per Millennials è Gen Z, perseguenu a sustenibilità, cusì un ristorante digitalizatu chì hè senza carta, risparmiu di travagliu è equipatu di un sistema operatore altamente efficiente hè capace di risponde cumplettamente à e so esigenze.

 

 

L'applicazioni di scenarii di l'etichetta elettronica di u scaffali hè assai più cà solu l'industria di vendita.Tutti amanu l'alimentariu, è noi cusì.U sistema ESL in nuvola maturatu ZKONG aiuterà i ristoranti à compie a trasfurmazioni digitale.


Tempu di Postu: Nov-15-2022

Mandate u vostru missaghju à noi: