TRUE Thailand selezziunà Zkong ESL

Panoramica

True Corporation, u primu pioniere à rivoluzionari e cumunicazioni totali in Tailanda, avà hè diventatu unu di i più grandi fornitori di servizii di telecomunicazioni in Tailanda.

tr

Cumu tutti avemu nutatu chì questu ùn hè micca a prima volta chì u retailer mobile hà sceltu l'etichetta elettronica di Zkong per trasfurmà e so magazzini tradiziunali in a tenda più digitalizzata.Pudete catturà una mansa di magazzini flagship riformati equipati di Zkong ESL cum'è magazzini di serviziu di China Mobile è centri di sperienza T-Mobile in diversi paesi.

Esigenza

Cuntinuendu stu spiritu di cunnessione, u retailer decide di sparghje novi cuncetti in parechji magazzini fisici in Bangkok.

U novu magazzinu TRUE hà previstu di aduttà una sperienza di u cliente più interattiva è inspirante cù u sistema di nuvola Zkong ESL, è ancu più infurmazione prisintata ma necessaria.

uu

Perchè Zkong

Ci hè parechje motivi per impressiunà a più grande telecomunicazione in Tailanda, ma queste caratteristiche sò veramente impressiunanti:

√ Disegnu più slim.

√ A velocità di aghjurnamentu più veloce.

√ Architettura SaaS reale.

√ Copertura superiore.

√ NFC intelligente per sustene l'interazzione è l'aghjurnamenti istantanei.

√ U cunsumu di bateria più bassu.

√ Personalizazione flessibile è agile.

sdv

Risultati

Questu hè solu u principiu per TRUE per sfruttà e promettenti etichette elettroniche di Zkong per compie a trasfurmazioni digitale, ricustruisce a vista di i clienti nantu à l'innovatore di l'industria in Tailanda.

1.Created una cunnessione più persunale cù i clienti per cumunicazione visuale è serviziu satisfactoriu.

2.L'ESL hà liberatu un consulente di vendita per fucalizza nantu à a so area di sapè - prudutti è clienti.

3.productivity è prufittuità hè statu grande enhanced.40% salvatu nant'à ore di travagliu è u costu di materiali.

ty

Tempu di pubblicazione: 22 ottobre 2020

Mandate u vostru missaghju à noi: