U più grande distributore elettricu in l'Arabia Saudita hà aduttatu Zkong ESL Solutions

Bin Hammoud Company hè u più grande distributore di apparecchi elettrici è domestici in u Regnu, copre ogni locu in tuttu u regnu cù più di 75 filiali è più di 250 delegati mobili.

Bin Hamood Est.unu di i giganti di stabilimenti in a distribuzione di l'apparecchi elettrici in l'Arabia Saudita, Bin Hamood hè stata fundata in u 1980 è l'inaugurazione di u primu showroom in a cità di Jeddah in quellu annu, è da quellu tempu è sò sfruttati tuttu u so putenziale è fà. u so massimu sforzu per risponde à i bisogni è i desideri di i so clienti per furnisce i più alti livelli di serviziu per elli.Per esse ghjuntu da a grazia di Diu à più di 120 unità di vendita di rami è spettaculi è omu di vendita in tutte e parte di u Regnu di l'Arabia Saudita è à più di 550 impiegati chì furniscenu servizii à i so clienti.

BH STORE (42)

20 magazzini di Bin Hamood anu finitu a stallazione di l'etichetta elettronica ZKONG è ci saranu più magazzini in strada!

ZKONG ESL in diverse dimensioni mostra è rinfresce rapidamente l'infurmazioni di i prudutti è hè faciule da esse piazzatu in diverse pusizioni cù i nostri accessori.Sustituendu l'etichetta di prezzu chì deve esse riattaccata coherente, u sistema ESL realizà veramente a gestione efficiente di a tenda cù a nostra tecnulugia senza equipaggiu.

Sapete più nantu à i nostri prudutti cliccate


Tempu di Postu: Aug-04-2022

Mandate u vostru missaghju à noi: