Tesco "Black-Margin" Strategy per Reduce Costs

Sicondu The Grocer, Tesco hà aduttatu una strategia di "margine di retrocede" cum'è carica i fornitori per u spaziu di publicità promozionale per riduce i costi in mezzu di l'inflazione crescente in tutta a catena di supply.

U gigante di u supermercatu hà utilizatu negoziazioni di l'inflazione di u prezzu di u prezzu (CPI) cù i fornituri cum'è leverage, postu chì hà cuminciatu à aumentà e chjama di margini.

I dipositi di back-up sò tariffi fissi chì i rivenditori recullanu da i fornitori per sustene e prumuzioni o assicurà piazzamenti in magazzini.Sò separati da i pagamenti di "marghjini di ritornu" (a diffarenza trà u prezzu di costu è u prezzu di vendita) chì i cunsumatori cunnosci.

Mentre era cumunu in Tesco, Dave Lewis, u patronu precedente, avia largamente abulitu a pratica di carica di i fornitori per a publicità promozionale, in favore di un muvimentu versu a trasparenza, a coerenza è i prezzi bassi di ogni ghjornu per i cunsumatori.

I venditori anu da aduttàetichette elettroniche di scaffaliin i so magazzini, riducendu u costu di u travagliu è liberate da e etichette di carta chì cambianu una volta è una volta!

2.66 ESL (1)

 


Tempu di posta: 08-06-2022

Mandate u vostru missaghju à noi: