Soluzione à u prublema di u cambiamentu di prezzu in i supermercati

4

A causa di l'INFLAZIONE, questu annu 2023 hà cuminciatu cù una carica di travagliu elevata per i supermercati in a maiò parte di i paesi.

A tecnulugia di Etichetta Elettronica hè a megliu suluzione oghje per l'inventariu è a gestione di i prezzi in u settore di vendita.Sta innuvazione cunsiste à rimpiazzà e etichette di carta tradiziunali situate in i scaffali di i supermercati è di i magazzini, cù etichette digitale.Questi furnisce più infurmazione à i clienti in una manera simplice, visuale è aghjurnata.

Etichetta elettronica (7)

Vantaggi di e etichette elettroniche per i supermercati:

1) Reduce i costi

L'etichetta di prezzu cambiante constantemente pò esse costosa per i supermercati, postu chì anu da investisce in tinta è carta, per stampà novi etichette secondu u numeru di prudutti.Cù Etichetta Elettronica, avete u listessu prezzu per sempre.

2) Risparmi tempu

I travagliadori passanu assai tempu è sforzu per cambià e etichette di carta, postu chì e vechji etichette devenu esse sguassate è novi sò sollati nantu à tutti i prudutti, ogni volta chì u prezzu aumenta o l'offerta esce.Invece, i tag elettronichi sò allupdated automaticamente cù un solu clic.

3) Eliminate a cunfusione di i clienti

Se i tag di prezzu ùn sò micca cambiati in modu coherente è precisu, pò purtà à cunfusione trà i clienti.Questu pò purtà à i clienti chì ùn anu micca fiducia in u prezzu di i prudutti è e lagnanze nascenu trà elli.Anu ancu di solitu fà un paragone di prezzi in supermercati è sceglie quellu cù prezzi più detallati è attraenti

4) Reduce u risicu di errore umanu

Ci ponu esse errori in u prucessu di cambià i prezzi di l'etichetta di carta per l'intervenzione umana, postu chì un travagliu manuale è assai precisu hè necessariu.

Zkong ESL hè apertu à offre guide esperte per ogni dumanda!Sentite liberu di cuntattateci è sapè di più!

 


Tempu di Postu: Feb-02-2023

Mandate u vostru missaghju à noi: