Truvate a vostra vita ideale cù ZKONG ESL Solution

Super vita

Qingdao Leader Group hè una impresa cummerciale transregionale, multi-formatu è cumpleta à grande scala.Life Super hè un supermercatu di moda è squisitu sottu Qingdao Leader Group, chì copre cibi freschi, cereali è oliu, snack food è cura persunale.

 

Sfondate

In l'ultimi anni, affruntendu a nova tendenza di l'aghjurnamentu di u cunsumu è a nova sfida di l'innuvazione tecnologica, Qingdao Leader Group avanza versu a trasfurmazioni digitale di l'integrazione in linea è offline.L'installazione di ESL diventa una parte impurtante di l'aghjurnamentu digitale di Qingdao Leader Group.

 

 

Installazione

U 30 di settembre di u 2021, Qingdao Leader The Mixc hà apertu.Life Super in The Mixc hè ancu grande apertu.Questa nova tenda copre 6,000 ㎡, divisa in carne, cibo di piacè, gastronomia, refrigerazione congelata, cinque valli, cura persunale di u lavu è zona di panificazione.

Cù e nostre fabulose etichette elettroniche ZKONG è un sistema unicu, i prudutti di ogni zona ponu uttene una gestione unificata, chjaramente è facilmente.

 

Chì pudemu fà

L'etichette elettroniche ZKONG ponu aiutà à Life Super à trattà cù una di e difficultà cumuni in a vendita fresca di vendita - u cambiamentu frequente di u prezzu è u tassu di turnover elevatu.

Serie Sparkle, ZKONG novu display HD, pensatu per l'alimentu frescu, display HD full color cù una qualità di stampa eccezziunale, alta durabilità IP65, adattate à diverse scene fresche.

Più di questu, l'ESL ponu aiutà à Life Super:

· Offre prezzi dinamichi è cambiamenti promozionali

· Mostra infurmazioni trasparenti per i clienti

· Integra l'operazioni in linea è offline

 

 

Risultati

Per a vita Super

Gestione automatizata di i prezzi

Actualizazione precisa di i prezzi in tempu reale nantu à tutte e commodità.Inoltre, ZKONG ESL sustene u cambiamentu di u prezzu di l'appuntamentu, risponde à a dumanda di l'aghjurnamentu di u prezzu di l'alimentu frescu in ogni mumentu diversu.

Display attraente

Display full color HD, presentazione integrale di vantaghji di merceria, più attrattiva è avanzata.

Marketing omnicanale

Unisce l'ESL cù un contu ufficiale, i clienti offline ponu esse seguitori di Life Super, aumentendu a fideltà di i cunsumatori.

 

 

Per i clienti

1. Per mezu di a visualizazione di l'informazioni elettroniche, l'etichette elettroniche ZKONG creanu un ambiente di shopping più pulitu, più ordinatu è bellu per i clienti.

2. A suluzione ZKONG ESL furnisce una sperienza interattiva per i clienti.I clienti puderanu amparà più infurmazioni nantu à a merchandise da elli stessi scansendu u codice QR nantu à l'etichette elettroniche di u scaffalamentu.

 


Tempu di pubblicazione: 26-ottobre-2021

Mandate u vostru missaghju à noi: