ZKONG rende l'umanizazione è a scienza in u vostru uffiziu.

U numeru di casa di visualizazione di u screnu inchiostru elettronicu hè diventatu una parte di l'uffiziu intelligente.In u passatu, l'etichette di carta o di plastica eranu usate.Avà l'uffizii tendenu à esse intelligenti è digitali.À mezu à elli, ZKC42S hè una etichetta di visualizazione di a porta di u screnu di a tinta elettronica.A dimensione pò esse stabilita liberamente per u cuntenutu di a visualizazione, supporta trè culori, neru, biancu è rossu;u cuntenutu di a visualizazione pò esse cambiatu in ogni mumentu.

L'etichette digitali ZKONG ponu furnisce servizii intelligenti è convenienti per l'operazione è a gestione di l'impresa, rinfurzà l'efficienza di l'imprese, l'equipaggiu, è u cunsumu energeticu di a gestione intelligente.
L'etichette digitali ZKONG (ESL) utilizanu tecnulugia IoT è nuvola avanzata, cumminata cù sistemi d'automatizazione d'uffiziu, utilizendu Pads o telefoni cellulari cù a piattaforma ZKONG Cloud, ponu furmà un ambiente d'uffiziu intelligente cunfortu, còmode, sicuru, risparmiu d'energia è verde per ogni ghjornu. travagliu.

Sicondu u risultatu di "China Retail Technology Industry Research Report 2020" studiatu da iResearch:
U COVID-19 hà risuscitatu a cuscenza di a tecnulugia di vendita trà i rivenditori, cuntanu nantu à a tecnulugia di vendita per ottimisà l'esperienza di u cunsumadore, riduce i costi è aumenta a prufittuità di a so attività.

Cume sta ricerca suggerisce:
ZKONG crea a prima soluzione CLOUD ESL chì rompe i prublemi à livellu industriale basatu annantu à 15 anni di sperienza R&D in hardware è software di cumunicazione.
Attualmente serve più di 3000 magazzini di più di 300 marche iconiche cum'è FreshHema, China Mobile, Lenovo, Xiaomi, Sinopec, etc. per più di 50 paesi in u mondu.
In quantu à a penetrazione globale No.1 di CLOUD ESL.

该图片无替代文字该图片无替代文字


Tempu di post: 19-May-2021

Mandate u vostru missaghju à noi: