Sistema Zkong ESL Basatu nantu à Amazon Web Services (AWS)

Amazon Web Services (AWS) hè una piattaforma di cloud computing furnita da Amazon chì offre una larga gamma di vantaghji per l'imprese è l'urganisazioni, cumprese:

  1. Scalabilità: AWS permette à l'imprese di aumentà o riduce e so risorse informatiche rapidamente è facilmente, basatu nantu à e dumande cambiante.
  2. Efficacia di u costu: AWS offre un mudellu di prezzu di pagamentu, chì significa chì l'imprese paganu solu per e risorse chì utilizanu, senza costi iniziali o impegni à longu andà.
  3. Affidabilità: AWS hè pensatu per furnisce alta dispunibilità è affidabilità, cù più centri di dati in diverse regioni è capacità di failover automaticu.
  4. Sicurezza: AWS furnisce una gamma di funzioni di sicurezza, cumprese a criptografia, l'isolamentu di a rete è i cuntrolli d'accessu, per aiutà e imprese à prutege e so dati è applicazioni.
  5. Flessibilità: AWS offre una larga gamma di servizii è strumenti chì ponu esse aduprati per custruisce è implementà diversi tipi di applicazioni è carichi di travagliu, cumprese applicazioni web, app mobili è soluzioni di analisi di dati.
  6. Innuvazione: AWS libera continuamente novi servizii è funzioni, chì furnisce l'imprese accessu à l'ultime tecnulugia è strumenti.
  7. Portata globale: AWS hà una grande impronta glubale, cù centri di dati situati in diverse regioni di u mondu, chì permettenu à e imprese di furnisce e so applicazioni è servizii à i clienti in u mondu cun una latenza bassa.

Parechji rivenditori, grandi è picculi, utilizanu AWS per alimentà e so operazioni digitale è migliurà l'esperienze di i clienti.Eccu alcuni esempi di rivenditori chì utilizanu AWS:

  1. Amazon: Cum'è a sucietà madre di AWS, Amazon stessu hè un utilizatore maiò di a piattaforma, aduprendu per alimentà a so piattaforma di e-commerce, operazioni di cumpiimentu è diversi altri servizii.
  2. Netflix: Mentre ùn hè micca un venditore tradiziunale, Netflix hè un utilizatore maiò di AWS per u so serviziu di streaming video, affittendu a scalabilità è l'affidabilità di a piattaforma per furnisce u cuntenutu à milioni di utilizatori in u mondu.
  3. Under Armour: U rivenditore di vestiti sportivi usa AWS per alimentà a so piattaforma di e-commerce è l'applicazioni mobili rivolte à i clienti, è ancu per l'analisi di dati è l'applicazioni di machine learning.
  4. Brooks Brothers: L'iconica marca di vestiti usa AWS per sustene a so piattaforma di e-commerce, è ancu per l'analisi di dati è a gestione di l'inventariu.
  5. H&M: U retailer di moda rapida usa AWS per alimentà a so piattaforma di e-commerce è per sustene e so sperienze digitale in a tenda, cum'è chioschi interattivi è checkout mobile.
  6. Zalando: U rivenditore di moda in linea europeu usa AWS per alimentà a so piattaforma di e-commerce è per sustene e so analisi di dati è applicazioni di apprendimentu machine.
  7. Philips: A cumpagnia di l'assistenza sanitaria è di l'elettronica di u cunsumu usa AWS per alimentà i so dispositivi di salute è benessere cunnessi, è ancu per l'analisi di dati è l'applicazioni di apprendimentu machine.

A piattaforma Zkong ESL hè basata in AWS.Zkong pò realizà una implementazione massiva per u requisitu cummerciale globale senza sacrificà a capacità è a stabilità di u sistema.È chì aiutarà ancu i clienti à fucalizza nantu à altri travaglii operativi.per esempiu, Zkong hà implementatu u sistema ESL per più di 150 magazzini di Fresh Hema, è più di 3000 magazzini in u mondu.


Tempu di Postu: 29-Mar-2023

Mandate u vostru missaghju à noi: