Zkong permette à Hot-kid Club di una nova era di IOT

Hot-kid Milk, una marca naziunale in Cina, hè stata ricunnisciuta da millennials cum'è un simbulu emblematicu per a so zitiddina.Ma u Latte Hot-kid ùn hè micca cusì "caldo" per l'ultimi anni, postu chì i tempi cambianu per a generazione Z.

Hè u tempu di piglià u capu cum'è u putere digitale di a tecnulugia scoppia dramaticamente in diverse industrie.Hot-kid club hà apertu decine di magazzini offline in linea cù a tendenza di a nova vendita à i so 30 anni.thanniversariu di u stabilimentu.

U rossu hè u stilu dominante in tutta a tenda cù una varietà di snacks è adorabili cartoni pertinenti, chì hè in linea cù u tonu di a marca Hot-kid.Inoltre, più di l'80% di i prudutti sò dispunibuli solu offline, cumprese novi prudutti chì ùn sò micca lanciati ufficialmente in linea quì.

thr
ty

Impulsatu da novi forme di cunsumu, a cumminazione di offline è in linea hè una mossa emergente per rinfurzà a strategia di vendita intelligente per Hot-kid.

1) Focus à u cliente.risponde à i bisogni di shopping di i cunsumatori muderni cù prudutti novi unichi, diversi prudutti periferici, display impressiunanti è esperienze.

2) Rumpendu e fruntiere di u tempu, u spaziu, a scena, etc. I cunsumatori ponu navigà l'articuli chì volenu cumprà in ligna 24 ore à ghjornu, rompendu u limitu di tempu;Raggiunge i clienti à u livellu naziunale è ancu in u mondu per mezu di e rete, abbattendu e limitazioni spaziali;Numerosi prudutti sò affissati per mezu di u centru cummerciale in linea, rompendu i limiti di a scena.

3) Basatu nantu à a nova tecnulugia per furnisce servizii megliu, Want Want Group adopta soluzioni intelligenti di magazzini, ponendu una basa solida per u novu mudellu di vendita.

Scenarii di u sistema Zkong ESL in Hot-kid Club

ht (1)
ht (2)
ht (3)
sd

Per l'imprese, Zkong furnisce una soluzione cumpleta per a vendita intelligente per digitalizà e magazzini fisici cù e nostre etichette elettroniche (ESL) è u sistema di nuvola Saas.L'utilizatori sò permessi di cambià l'infurmazioni di u prezzu remotamente cù u navigatore, sincronizà l'infurmazioni di merce in linea è offline automaticamente per migliurà l'efficienza operativa, chì riduce ancu l'investimentu di u travagliu è di consumabili.

Per i cunsumatori, l'etiqueta elettronica di u scaffale permette di cambià quantità enormi di infurmazione di u produttu istantaneamente cù a funzione di cambià di pagina;attività di marketing clarificate, migliurà l'interazzione cù i clienti, Ingaghjendu i cunsumatori precisendu u marketing è l'interazzione.


Tempu di pubblicazione: 22 ottobre 2020

Mandate u vostru missaghju à noi: