Oghje, i cummercializatori anu affruntatu una pressione crescente per migliurà l'efficienza è riduce i costi.
ZKONG crede chì l'usu dietichette elettroniche di scaffaliavarà un ritornu pusitivu nantu à l'investimentu, ma per ogni retailer, carta, ESL è media digitale sò una mistura adatta, chì pò minimizzà u travagliu, migliurà a conformità è u vantaghju cumpetitivu.
Reduce u travagliu di almacenamiento
Un risparmiu di costu significativu pò esse ottenutu riducendu u travagliu di almacenamiento. In un mondu sempre più cumpetitivu, ci sò più cambiamenti di prezzu è promozioni chè mai.
Se ci vole una media di 30 seconde per un assistente di a tenda per implementà un novu tag di prezzu, l'usu di l'esl pò salvà assai travagliu, soprattuttu à u principiu o à a fine di una prumuzione à grande scala.
Per i grandi retailers, ùn hè micca pocu cumuni di pruduce millaie di loghi per ghjornu durante i periodi promozionali di punta.
Cumpetizione dinamica di prezzu
Parechji rivenditori trovanu difficiuli di implementà in modu affidabile i cambiamenti di prezzu di l'ultimu minutu di u ghjornu perchè u prucessu deve esse assai flexible è hè difficiule di gestisce in modu affidabile avvenimenti scunnisciuti in u prucessu di a tenda. Per ottene questu in modu affidabile, a gestione di u flussu di travagliu integrata matura deve esse implementata. esl pò eliminà sta carica.
Permettemu di cambià più prezzi
Quandu u logu hè stallatu manualmente, a stallazione di u novu logu è a rimuzione di u vechju logu pò esse u fattore limitante in a determinazione di u numeru massimu di cambiamenti di prezzu in un ghjornu. A pianificazione di u travagliu deve esse fattu in anticipu, è ùn hè micca realisticu di fà un gran numaru di cambiamenti di prezzu in un cortu periodu di tempu.
Tempu di post: 24-novembre-2021