Quale hè in l'industria di vendita al dettaglio chì utilizanu etichette elettroniche di scaffali?

L'etichette elettroniche di scaffali (ESL) sò diventate sempre più populari in l'industria di vendita, in particulare trà e grande catene di vendita.Certi esempi di cummercializatori chì anu implementatu ESL includenu:

  1. Walmart - Walmart hà utilizatu ESL da u 2015 è avà li hà implementatu in più di 5,000 di i so magazzini.
  2. Carrefour - Carrefour, un gigante di vendita globale, hà implementatu ESL in parechji di i so magazzini in u mondu.
  3. Tesco - Tesco, a più grande catena di supermercati di u Regnu Unitu, hà implementatu ESL in parechji di i so magazzini per aiutà à migliurà a precisione di i prezzi è à riduce i rifiuti.
  4. Lidl - Lidl, una catena di supermercati di sconti tedeschi, hà utilizatu ESL in i so magazzini dapoi u 2015 per migliurà a precisione di i prezzi è riduce i rifiuti.
  5. Coop - Coop, una catena di vendita svizzera, hà implementatu ESL in i so magazzini per migliurà a precisione di i prezzi è riduce a quantità di carta utilizata per l'etichette di prezzi.
  1. Auchan - Auchan, un gruppu di vendita multinaziunale francese, hà implementatu ESL in parechji di i so magazzini in tutta l'Europa.
  2. Best Buy - Best Buy, un venditore di l'elettronica basatu in i Stati Uniti, hà implementatu ESL in certi di i so magazzini per migliurà a precisione di i prezzi è riduce u tempu necessariu per aghjurnà i prezzi.
  3. Sainsbury's - Sainsbury's, una catena di supermercati basata in u Regnu Unitu, hà implementatu ESL in alcuni di i so magazzini per migliurà a precisione di i prezzi è riduce i rifiuti.
  4. Target - Target, una catena di vendita al dettaglio basata in i Stati Uniti, hà implementatu ESL in certi di i so magazzini per migliurà a precisione di i prezzi è riduce u tempu necessariu per aghjurnà i prezzi.
  5. Migros - Migros, una catena di vendita al dettaglio svizzera, hà implementatu ESL in parechji di i so magazzini per migliurà a precisione di i prezzi è riduce a quantità di carta utilizata per l'etichette di prezzi.

Nisuna esitazione per ottene tutti i prezzi cuntrullati!


Tempu di Postu: Apr-04-2023

Mandate u vostru missaghju à noi: