Gautham Vadakkepatt, direttore di u Centru per a Trasformazione di u Retail in l'Università George Mason, hà previstu chì i cummercianti acceleranu a so adopzione di a tecnulugia d'automatizazione per gestisce i travaglii micca solu in u backroom è i magazzini, ma ancu in i zoni di i magazzini rivolti à i clienti.
Da l'esperienza di shopping digitale à l'interruzzione di e catene di furnimentu glubale à una pandemia senza fine, ci hè una cosa chì i venditori ponu cuntà: a ghjente hà sempre cumprà.
Sia chì ti piace o l'odi, l'articuli di ogni ghjornu deve esse acquistatu.
Certi pirsuni, cumpresu u vostru caru, anu sempre cunsideratu shopping cum'è una attività piacevule. Parte arte, parte sport, è aghju trovu chì Marilyn Monroe l'hà dettu megliu: "A felicità ùn hè micca di soldi, hè di shopping".
Mentre chì parechji credi chì a pandemia serà a fine di i magazzini brick-and-mortar cum'è a sapemu, dui anni dopu à a pandemia, i rivenditori sò sempre espansione i magazzini brick-and-mortar.
Pigliate Burlington, per esempiu. Cum'è parte di l'iniziativa Burlington 2.0, a cumpagnia pensa à fucalizza nantu à i missaghji di marketing, rinfurzà e capacità di merchandise è assortiment, è espansione u numeru di magazzini cù u formatu 2.0 più chjucu.
Cum'è citatu in u Rapportu di Placer Lab nantu à i Top 10 Marchi Retail da Fighjate in 2022, sti magazzini più chjuchi (riducindu à 32,000 piedi quadrati) Meter). In u 2021, quellu numeru hè 42 000 piedi quadrati. Hè previstu di ghjunghje à $ 1 miliardi in 2019:
Sapete u dittu "sentite cum'è un zitellu è un magazinu di dolci"?
Ci hè un mutivu chì a frasa ùn diventa mai "felice cum'è un zitellu chì fissa caramelle in linea".
A compra in a tenda hà vantaghji chì l'e-commerce ùn pò micca avè.
Per esempiu, avete a gioia di a gratificazione immediata (è a sensazione glam di una borsa Sephora) è u sustegnu di u staffu di a tenda. I cunsumatori sò ancu menu prubabile di avè prublemi à rinvià i prudutti, postu chì i prudutti ponu esse vistu, pruvati è pruvati prima di cumprà.
Iè. Shpping hè una sperienza chì impegna tutti i vostri sensi. Ancu se u cummerciu elettronicu cresce rapidamente durante a pandemia, ùn pudemu micca dì chì e persone ùn anu più bisognu di shopping in a tenda.
Tempu di Postu: Apr-14-2022