iResearch Considera Zkong Cloud ESL cum'è Tecnulugia Trending Retail!

A tecnulugia hè una di e forze mutore di u cambiamentu constantu in u paisaghju di u retail.

Sicondu u risultatu di "China Retail Technology Industry Research Report 2020" studiatu da iResearch:

U COVID-19 hà risuscitatu a cuscenza di a tecnulugia di vendita al dettaglio trà i rivenditori,

Contanu nantu à a tecnulugia di vendita per ottimisà l'esperienza di u cunsumadore, riduce i costi è aumenta a prufittuità di a so attività.

> Mappa di l'industria di a tecnulugia di vendita al dettaglio di a Cina

pp (1)

Cum'è sta ricerca suggerisce, u sistema di etichette elettroniche (ESL) puderia esse a suluzione à u dilema d'oghje.

ESL crea tali beneficii chjave per l'industria di vendita al dettaglio sia per i rivenditori sia per i clienti:

- Soddisfà è mantene i clienti felici hè a vostra missione primordiale.

Chì tipu di tecnulugia è innovazioni seranu populari per i nostri cunsumatori in evoluzione?Inoltre, iResearch dice chì ESL aiuterà à migliurà l'esperienza di i clienti è altre influenze per guidà a vendita.

- Cresce i vostri margini cù u costu più bassu è a più alta efficienza.

Sustituitu e etichette di carta tradiziunali cù etichette elettroniche di scaffali, migliurà l'efficienza di tuttu u prucessu per ottene un cambiamentu di prezzu automatizatu in sicondi, senza limiti, senza carta, precisamente, risparmia u vostru tempu di focu annantu à i clienti.

pp (2)

ZKONG Ottene u SISTEMA CLOUD ESL più Avanzatu:

ZKONG crea a prima soluzione CLOUD ESL chì rompe i prublemi à livellu industriale basatu annantu à 15 anni di sperienza R&D in hardware è software di cumunicazione.Attualmente serve più di 3000 magazzini di marche iconiche cum'è FreshHema, China Mobile, Lenovo, Xiaomi, Sinopec, etc.

Perchè sceglite ZKONG ESL:

- Disruptive Cloud ESL Platform.I sistemi ESL tradiziunali soffrenu di inflessibilità di implementazione, etc. ZKONG hà opzioni di implementazione flessibili adatte à i nostri clienti.

- A nostra propria fabbrica per tutti i bisogni.I clienti cù un altu voluminu, esigenze di cuncepimentu individuale ponu esse accolti in una manera puntuale cù i costi più bassi.

- Altu livellu di sicurità di dati.Livellu aumentatu di prutezzione di i dati di i clienti attraversu e tecnulugia di sicurezza più avanzata è strette.

- Prutucolu di cumunicazione privata basatu in BLE.BLE cunsuma menu putenza è più veloce di i metudi tradiziunali cum'è i protokolli privati ​​​​2.4G.

pp (3)


Tempu di pubblicazione: 22 ottobre 2020

Mandate u vostru missaghju à noi: