H-Pharma Partners Zkong per Digitalizà a Farmacia cù u sistema ESL

Panoramica:

H-Pharma, u Manufacturer No.1 in Auropa di sistemi di almacenamentu è presentazione medicale. Stu squadra innovativa hà avutu un insight à migliurà l'efficienza in a tenda per serve megliu i clienti, anu decisu di equipà etichette elettroniche Zkong per i so clienti di farmacia.

Requisiti:

Cume l'infurmazione dinamica di u prezzu gestita cintrali da i fornitori di farmacia deve esse garantita.Deve esse in armunia cù tuttu u stilu di u so disignu di visualizazione, ma ancu eleganti. In più, a farmacia necessitava una integrazione completa di a suluzione in u so sistema ERP & POS esistenti.

ht (1)

Soluzione:

U sistema Zkong cloud ESL furnisce a soluzione megliu è più flessibile per risponde à a dumanda di i nostri partenarii cù H-Pharma.

1.Avemu armatu tecnulugii di punta, ùn hè micca persu tempu quandu si tratta di cambià i prezzi nantu à u scaffale in modu precisu, flexible è efficiente.

2. L'apparenza persunalizata si adatta perfettamente à diversi ambienti, chì vanu al di là di solu furnisce un bordu di scaffale esteticamente piacevule.

3.Zkong sistema di nuvola hè stata integrata in u software di cuntabilità esistenti senza saldatura cù percorsu chjaru.

ht (2)

Risultato:

1.Some drugstores hà sappiutu di aumentà a vendita cù l'usu di a funzione di prumuzione cù l'offerte di prezzu speciale è u marketing di precisione generatu quasi 50% u voluminu cum'è solitu.

2.L'ESL anu datu à tutti l'associ di farmacia più tempu per cuncernate nantu à l'assistenza à i clienti, invece di perde u tempu di stampa è cambià novi etichette di carta.

3.U tuttu u prucessu di stallazione di l'infrastruttura è l'etichette hè stata cumpletata in un ghjornu senza alcun impattu annantu à l'affari di ogni ghjornu.

4.Created una cunnessione più persunale cù i clienti da cumunicazione visuale è serviziu satisfactoriu.

ht (3)

Tempu di pubblicazione: 22 ottobre 2020

Mandate u vostru missaghju à noi: