Trasformazione digitale di RIU in tempu di COVID-19

La 35ª catena mondiale RIU hè stata fundata in Maiorca da a famiglia Riu in u 1953 cum'è una piccula impresa di vacanze, cù l'inaugurazione di u so primu hotel di cità in u 2010, RIU Hotels & Resorts hà avà 93 alberghi in 19 paesi chì accoglie più di 4,5. millioni di invitati annu.

ytj (1)

Da etichette obsolete à ZKONG cloud ESL

In u so impegnu per migliurà l'esperienza di i clienti in tempu di COVID-19, l'hotel di a catena RIU cercava modi per rinfurzà l'aspettu è u sensu di i so ristoranti, è assicurà a capacità di prisentà infurmazioni nantu à l'alimentariu in parechje lingue, ma ancu rispettu. per a distanza sociale.Inoltre, RIU hà vulutu riduce u tempu è u costu di l'aghjurnamentu di i menu.

ytj (2)

Cumu funziona

Abensys, u nostru cumpagnu di fiducia in spagnolu chì hà iniziatu stu prughjettu, hà dettu chì l'integrazione cù i sistemi di RIU via API di ZKONG era simplice.Ancu tutti l'ESL di ZKONG chì funzionanu inseme nantu à a più sicura, più veloce è a stessa piattaforma, chì pò esse usata in u mondu senza installazione, u persunale è l'ospiti ponu esse assicurati chì l'infurmazioni alimentari sò mantenute currette in diverse lingue è aghjurnate in tempu reale.

ytj (3)

Beneficii:

· Installazione rapida è faciule

· Display chjaru è eccezziunale

· Servizii senza cuntattu

· operazione senza carta

· Scelte illimitate per u disignu di cuntenutu


Tempu di pubblicazione: 22 ottobre 2020

Mandate u vostru missaghju à noi: